четвртак, 11. децембар 2014.

Bloggers made me to do it !

E dragi moji, eto mene posle duze pauze... Kasnim, kasnim, kasnim .. Ovaj post sam trebala da napisem jos pre skoro mesec dana ali nikako. Nadam se da ce mi moja draga BlogoMarija koja me je i tagovala oprostiti !
 Sta su to mene blogeri "naterali" da kupim .. (tesko zabu u vodu naterati ;) ) . Moram pre svega da kazem da sam ja ipak ona koja vise posecuje You Tube kanale i odatle dobija ideje, sto nadam se nece biti promasena tema. Ipak mi je sugestivniji neciji glas i kada sve to lepo vidim nego kada citam. Znam da mozda i nema preterano logike jer ja nemam YT kanal vec samo ovaj bloga ali tako stvari stoje za sada. Meni je zao sto se ne secam ko je konkretno uticao da nesto kupim, pratim bas dosta njih, tako da cu vam ja ovde prezentovati samo proizvode .
 Elem da krenemo - prvi proizvod je Garnier Mircellar Water



Kupila sam je pre godinu dana u DM-u. Nisam ocekivala nista poslebno a ispostavilo se da je izuzetno kvalitetan proizvod. Meni se nije najsjajnije pokazao kod skidanja smikne oko ociju ali za ostali deo lica je odlican ! Ne znam koliko na slici mozete da vidite, ali ima ga jos vrlo malo :( Zato uskoro kupujem nov !

Drugi proizvod je - Baby lisp balzami za usne

Kupila sam 2, rozi i crveni ( one za hidratizaciju sam preskocila) Rozi se pokazao bas lepo, ostavlja divnu nijansu na usnama dok crveni mi nije prirastao za srce ... Cudna boja koja mi se ne dopada. Rozi obicno namazem kada ne znam sta bih drugo, i odlicno izgleda!

Treci proizvod je - Baby caring oil

Naravno da sam ja za njega znala i ranije ali sam resila da ga probam za bukvalno sve ! Od vrhova kosa, preko skidanje sminke do nege koze! Po sva 3 se pokazao savrsenim !

Cetvrti proizvod - Avon visenamenski balzam od vanile, iz naturals kolekcije







Ovo je nesto sto je spasilo moje usne ! Svima ga od srca preporucujem! Svi drugi balzami (a imam ih zaista puno) su smesni naspram ovoga ! Moze se koristiti za ispucalu kozu na laktovima, petama, za negu zanoktica.. Zaista je visenamenski! Pored ovoga od vanile (moj omiljeni miris ) postoji jos sa zelenom maslinom, pamukom i breskvom i pcelinjim voskom.

Peti proizvod - Rimmel lipstick Kate br 102
Lepa, nezna pink nijansa , tekstura dobra, postojanost takodje

Sesti proizvod - Essence eyebrow stylist set


Set za popunjavanje obrva, sadrzi 2 nijanse, jedan namenjen plavusama, drugi (nama) crnkama. Kvalitetan prizvod, uostalom kao i svi Essence-ovi . Jedina malena mana jeste cetkica, ali u tu svrhu koristim cetkic Cala kupljenu u Aleksandar Cosmeticu. Bitno je da proizvod zaista odlican !!!

Eto drage moje i dragi moji... ja ( sa zakasnjenjem) ispunih svoj zadatak i jako mi je prijalo. Da sumiramo utiske - svih 6 proizvoda su za svaku pohvalu i zahvalna sam onima koj su me "naterali" da ih kupim .. 

Uskoro slede nove recenzije i novo saranje po (sada vec duuugim :D ) noktima..

Hvala na poseti, do sledeceg citanja srdacan pozdrav, Vasa M. !


5 коментара:

  1. Kakva je Cala četkica za obrve?
    jJe li čvrsta? Nevolim ako ima duga vlakna pa se savija :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicna je cetkica! Ctvrsta je i jako precizna, nema duga vlakna (a nisu ni prekratka) Ne savija se puno bas zato sto je cvrsta :)

      Избриши
    2. Hvala,baš mi treba takva :)

      Избриши
  2. Ja sam također Garnierovu micelarnu i Baby Lips kupila zbog blogerica! Avonov višenamjenski balzam imam, verziju s breskvom i pamukom, i jedini razlog zbog kojeg sam ga zapostavila je taj što ne volim te balzame koji se vade prstom - ostane mi pod noktom pa to onda vadi van, pa se zamasti, ma nije to za mene :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ja imam slican problem sa pakovanjem visenamenskog Avonovog balzama ali sam resila problem :) Imam duge nokte pa zahvatam gornjim delom nokta, da mi se ne bi desilo slucajno, kao i tebi da mi ostane ispod nokta !

      Избриши