субота, 25. октобар 2014.

Simple nail designe

 Drage moje, odavno me nije bilo, imam opravdanje ali vas ne bih time zamarala.. Hajde da zajedno učinimo stvarnost boljom, "sljokicastijom" i veselijom.. Predstavljam vam moj današnji, krajnje jednostavan nail design
 
Korišćeni proizvodi su: tamno sivi Rimmel lak, zatim essence-ov "101 dalmations" i naravno, njegovo veličanstvo Seche Vite top coat ! Redosled vam je jasan : baza ( koju nisam uslikala, izvinjavam se ), tamno sivi lak, 2 sloja " dalmatinca" i top coat

Predlog- možete puštati nokte zajedno samnom :-) Već sam pisala o mojoj nezi noktiju i pokazala vam sliku kako su izgledali.. Bili su duži a kasnije i duplo duži nego na toj slici. Posle sam ih skratila i sada sam ponovo u akciji puštanja :-) Ima nekih novina u nezi ali cu napraviti poseban post o tome.. Postavljacu često slike nekih novih sarica... Pridružite mi se i podelite sa nama i po neku tajnu lepih, zdravih noktiju :-)

               Hvala na poseti, do sledeceg        citanja srdačan pozdrav, Vaša M. :-)

Нема коментара:

Постави коментар