недеља, 28. септембар 2014.

Seche Vite top coat


 U moru proizvoda za nokte, što lakova u boji, sto baza i zavrsnih lakova, jedan svakako zasluzuje posebno mesto i ocenu i veću od 10 ! 
  Proletos sam, u maloprodajnom objektu Alexandar Cosmetics naisla na ovo malo slatko čudo koje je brzo postalo moj najbolji prijatelj pri lakiranju noktiju :) Radi se o Seche Vite dry fast top coat-u. "Dry fast" u ovom slučaju apsolutno opravdava opis. Na bocici je naznaceno da ovaj zavrsni sjaj svojom formulom prodire duboko u nokat kroz lak, susi se u sekundi, ne žuti i ujedno hrani nokat sprecavajuci listanje i pucanje nokta. Sve navedeno potvrdjujem jer sam svoje nokte uspela da pustim najpre negujuci ih uljima a zatim koristeći ovaj carobni zavrsni sjaj. Upotreba : posle uobicajenog lakiranja noktiju potrebno je naneti jedan sloj ovog laka i nokti su vam momentalno suvi ! Spremni ste za akciju ! Znate za ono " Žena je nemocna samo dok joj se ne osuši lak na noktima" , e pa više nije tako ! Lak se susi iste sekunde! Dolazi u običnoj staklenoj bocici kao i svi lakovi, postoji bočica od 14 ml ( drugu bočicu trošim) i u mini pakovanju od 3,6 ml. Moze se kupiti jedino u " Alexandar Cosmetics-u" , njihovim maloprodajnim objektima i u parfimerijama koje drže njihove prooizvode. 

Da li ste ga koristile ? Kakvi su vasi utisci ? 
           Hvala na poseti, do sledeceg cutanja srdacan pozdrav, vaša M. :)

6 коментара:

  1. Vidim da svi hvale ovaj top coat...moraću da ga nabavim. :)
    Koliko košta?

    ОдговориИзбриши
  2. Veruj mi da se neces pokajati ni sekunde :) Izvinjavam se, moja greska sto nisam napisala cenu, toliko sam se zanela opisom da sam i zaboravila :) Cena ove bocice od 14 ml je 489 dinara, dok je "malisa" od 3,6 - 190 dinara. Moje misljenje je da je mnoooogo isplativije (u svakom slislu) vece pakovanje .. Prethodno je doslo skoro do samoga kraja ! Javi utiske kada ga budes nabavila ! Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  3. naleteh na tebe kod male Djukic :) Stavi neku pratilicu na blog!

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da si naletele na mene :)
    Hvala na savetu! Kada kazes da stavim neku pratilicu na blog, na sta konkretno mislis ? Prilicno sam nova u svemu ovome i svaki mi savet dobro dodje :)

    ОдговориИзбриши